My Words, My Ways, My World

I see, I feel, I think, I write.

  • 14th July
    2014
  • 14
Sjahrir, 16 Desember 1934

diataskapalkertas:

Alangkah eratnya kita menggantungkan diri kita pada kehidupan! Kita merasa diri yakin bahwa kita bisa menilai diri kita dengan obyektif, bahwa kita tahu hubungan yang tepat antara kita dengan masyarakat dan kemanusiaan; Tetapi betapa banyak energi yang kita pergunakan untuk membuat citra pribadi…

  • 24th December
    2013
  • 24
  • 27th September
    2013
  • 27
Bonka Was Bonk: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

valiantbilly:

Mengetahui kalo lpse setjen itu di daerah. Udah ngebuat gue bingung harus menentukan arah.
Berlebih gue mengetahui hari itu gue mengucapkan alhamdulillah udah ditempatin di SETJEN, gue udah teriak2,
JAKARTA………!!!
ALHAMDULILLAHH…!!!!!!!
dan ternyata,
Gue dapet biro LPSE,
Apa perlu gue…

Rempong manja. Jalanin ajasih bil, mungkin dengan ditempatin di luar jakarta malah bisa travelling dsb nya atau malah dapet tambatan hati wakakakakak

  • 26th July
    2013
  • 26

I miss you like the river miss the water, like the sky miss the sun.

  • 25th June
    2013
  • 25
#Sagittarius change their mood in just few minutes. They can be completely pissed and then get over it quick.

@WeSagittarius

Yaiyalah, ngapain marah lama2. Marah ya langsung aja selesein ke akar perkara, begitu beres kembali ke semula. Make it simple, bro. Life is hard, don’t make it harder.

  • 25th June
    2013
  • 25
#Sagittarius Motto - I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn’t!

@WeSagittarius

Ngakak ajah yg ini. Jadi inget pernah ada yg bilang “gak mungkin kamu bs kuat dan mau naik ke gunung kayak gitu”

  • 25th June
    2013
  • 25
As #Sagittarius,You either say exactly what you are thinking or you remain completely silent.

@WeSagittarius

Meh. Bener lagi. Apa-apaan sih nih.

  • 25th June
    2013
  • 25
#Sagittarius hate when people don’t understand their sarcasm. They ruin everything.

@WeSagittarius

Yep, sometimes I feel like many people hate me, especially my sarcasm.

  • 25th June
    2013
  • 25
As a #Sagittarius you are so brutally honest that it hurts sometimes.

@WeSagittarius

Iya, nyadar kok. Maap maap yeee

  • 25th June
    2013
  • 25
#Sagittarius may not believe in love at first sight but they do believe in hate at first sight.

@WeSagittarius

Another subjective side of me. Meh.

  • 25th June
    2013
  • 25
Some people just smell like drama to #Sagittarius.

@WeSagittarius

Hahahaha ampun kakak :v

  • 22nd June
    2013
  • 22

Atau aku memang bahagia dengan berpura-pura bahagia, atau aku memang tidak tahu bagaimana bahagia tanpa berpura-pura.

  • 21st June
    2013
  • 21

Mahameru 17-20 Mei 2013. Video by Ahimsa. Gak bisa bikin alasan buat gak kangen tempat ini, suasananya, orang-orangnya :”(

  • 15th June
    2013
  • 15
Bonka Was Bonk: Moment

valiantbilly:

A moment..

People always have a wish.
A small or a big wish.
Its a wish.

I have a best friend.
My friend always pray and wish something to his god. He tells that ” i want someday i will marry her”, someone he always love since high school.

I have another friends, a small group, in the…

Hahahaha kok kayaknya tau nih

  • 15th June
    2013
  • 15

Somehow, I just want to be ‘normal’. Somehow, I either need someone who never be ashamed to show me as his lady to his relatives or never be ashamed to show his self as my man to my relatives.